מנהלי /ות הלשכה שייכים למגזר מעניין , עצם היותם קרובים לראש הפירמידה (מנכ״לים, מנהלי חטיבה, ראשי יחידות ותחומים ועוד) ועל כן נדרשים לעבודה אסרטיבית, קבלת החלטות בזמן אמת, סינון שיחות ובעיקר יכולת הנעה של הסובבים לפעילות שמקדמת את מטרות הארגון.
בעידן המודרני , המתאפיין בהתמקצעות והתייעלות , הארגונים לעתירי ידע ומחייבים מעבר מפונקציות של מזכירות, לפונקציה מרכזית רב תחומית היא “ניהול לשכה״.
מנהל/ת הלשכה נדרש/ת לזמן פתרונות יצירתיים ולקבל החלטות, ובכך לדאוג לייעול ושיפור תפקודו של המשרד שבתחום אחריותה, כמו כן נדרש/ת לידע רב תחומי, לכישורי ניהול, לנקיטת יוזמה וליצירת אוירה בונה ויעילה במשרד.
מטרות הקורס
הקורס מכשיר מנהלי/ות לשכה לארגונים השונים ולחברות עסקיות ופרטיות בעלות אוריינטציה לניהול, שירות לקוחות וחשיבה עסקית.
נושאי הלימוד:
ניהול רשומות, ניהול המשרד, ישיבות: ארגון, כתיבה עסקית עברית/אנגלית ניתוח, פרוטוקול, תכנון ושיפור תהליכי עבודה שיפור מיומנויות מחשב: העמקת ידע בשימושי תוכנת ב Excel , העמקת ידע בתוכנת Word , תוכנת Outlook , חיפוש מידע מקוון באינטרנט, , תוכנת Powerpoint , הקלדה בשיטה עיוורת עברית /אנגלית, מאגרי מידע ואבטחתם.
יסודות הניהול בארגון, סגנונות ניהול, הנעה והפעלת צוותי עובדים, ראיון עבודה: סדנה בדיני עבודה, מיומנויות ראיון, ניהול משאבי אנוש - יסודות ניהול עסקי ואוריינטציה עסקית, סדנת שפת הגוף, מושגי יסוד בכלכלה, סדנת אומנות המכירה, יסודות הפרסום, סדנה ביסודות יחסי הציבור, חשיבה יצירתית, שירות לקוחות וסגנונות לקוח, סדנאות התפתחות, יסודות הבנקאות, אינטליגנציה רגשית, תקשורת בין אישית, ניהול קונפליקטים, יסודות גישור.
משתתפי הקורס מחויבים בידע קודם במערכות ההפעלה כתנאי להצטרפותם.