קורס ניהול מערכות משרדיות כולל-
-
מושגי יסוד במנהל: ארגונים בישראל והמבנה הארגוני.
-
מערכות משרדיות: עבודה משרדית, תהליכי תקשורת, אמצעי תקשורת מודרניים.
-
תכתובות מנהלתיות: ניסוח מכתבים.
-
מיומנויות מחשב: יישומי מחשב שונים.
-
יסודות בחשבונאות.
-
אנגלית עסקית לשימוש בעבודה המשרדית.
-
סדנאות לשיפור מיומנויות עבודת המזכירה: יחסי ציבור וקבלת קהל, טיפול בלקוחות ואיכות השירות, ניהול זמן, ניהול תקשורת במשרד ותקשורת בינאישית, התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה.