הקורס המקצועי והגבוה ללימוד שיווק נדל"ן
עם כניסת רשתות הנדל"ן הבינלאומיות לישראל, שיטות העבודה והסטנדרטים המקצועיים של הענף עברו שינוי ניכר. שיטות אלו הוכחו כמתאימות ביותר למי שרואה עצמו מחויב למתן שירות, אתיקה ומעבר לכל - להשגת מטרות עסקיות.
הקורס מועבר ע"י אנשי מקצוע של רשת רילטי אקזקיוטיב ישראל.
* שיעור התמחות בהעברת פרזנטציות לבעלי נכס / שיטות לקבלת נכס בבלעדיות / שפת גוף ומכירות (יועבר על ידי מרצה חיצוני מומחה).
מטרות הקורס:
• הקניית כלים מעודכנים ושיטות חדשניות, לשיווק ותיווך נדל"ן למגורים, בשיטה האמריקאית.
• בנייה שיטתית ליציבות וצמיחה תמידית של העסק בתחום הנדל"ן
• תרגול יצירת שרשרת הפעילויות במשרד מול מוכרים וקונים לביצוע עסקאות, ומעבר לכל – ליצירת הכנסות גבוהות
שיטת הלימוד:
הרצאות פרונטאליות, תרגולים מעשיים, הרצאות מרצים אורחים, חוברת הקורס, CD-ROM, כלי עבודה למנהל נכסים, תיק עבודה.
נושאי לימוד:
מבוא
רשת REALTY EXECUTIVES היסטוריה וחזון
ארצות המערב מול ישראל: מבנה עסקאות נדל"ן, שוק התיווך בנדל"ן בישראל, המהפכה בנדל"ן – מדייג לצייד, רשת REALTY EXECUTIVES הדרך שלך, העסק שלך, הביטחון שלך וקוד האתיקה.
תפקידו של מנהל נכסים: מאפייני ההתקשרות העסקית עם בעלי הנכס, השוואה בין מאפייני ההתקשרות, הגדרת הלקוח של REALTY EXECUTIVES.
איזור התמחות: מאפייני איזור התמחות, בניית תיק איזור, בניית המותג האישי בקהילה.
בניית מאגר נכסים והכרת השיטה: המקורות לגיוס נכסים, אקזקיוטיב חמשת השלבים, מרכזי השפעה, פגישות עם FSBO, יתרונות למנהל נכסים ובעל הנכס.
פרזנטציה לקבלת נכס לייצוג בלעדי: חשיבות ומטרת הפרזנטציה, בניית תיק פרזנטציה, דרכים ליצירת אמון מול הלקוח.
מבנה הפרזנטציה: הכרת הנכס, זיהוי מוטיבציה למכירת הנכס, תכנית שיווק הנכס, ייעוץ לבעלי הנכס ובניית אמון מקצועי וסגירת בלעדיות.
12 הפעולות לניהול נכס: סוג הפעולה, תועלות, דרכי פעולה ופרסום.
נוהל טיפול בנכס בבלעדיות: תכולת תיק נכס בבלעדיות, הנחיות לבעלי הנכס, אמצעי פרסום, מעקב פעילות שיווק בנכס, דיווח פעילות שיווקית לבעל הנכס (נוהל שמירת קשר), עריכת "בית פתוח".
חיזוק המותג האישי בקהילה.
המשך פרזנטציה: קבלת נתוני ביצוע פרזנטציה ממנהלי נכסים, ניתוח ביצוע פרזנטציה – טיפול בהתנגדויות מוכרים, סימולציה לביצוע פרזנטציה/ניתוח וביקורת ביצוע.
העבודה מול קונים: משיכת מתעניינים ושמירתם במאגר, הכנות לפגישה-קונה פוטנציאלי: פגישת הכנה, הצגת הנכס, סיום הנכס, שיטות לעידוד קבלת החלטות מצד מתעניינים.
משא ומתן: מנהל נכסים כמגשר.
טיפול בהתנגדויות קונים.
ניהול הפניות בתוך הרשת.
ניהול זמן: מהו חזון, מהי מטרה, מהו יעד, חשיבותו של תכנון זמן.
עבודה לפי יעדים: מודל SMART, גישה שיטתית לתכנון זמן, תכנון יומי.
סימולציות מוכרים/קונים.
סדנת פרזנטציה / סדנת שפת גוף ומכירות – מרצה חיצוני