המחלקה ללימודי המשך בפקולטה לחינוך
המחלקה מייחסת חשיבות רבה לקשר ההדדי בין האקדמיה ופיתוח הפעילויות בה, ולפיכך מהווה גורם משמעותי, חדשני, רלוונטי ומעשיר להתפתחות המקצועית של עובדי הוראה ואנשי חינוך באזור חיפה והצפון בפרט ובמדינה בכלל.
גלריית תמונות - היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ של אוניברסיטת חיפה
שילוב הידע האקדמי והידע המעשי מתבטא במספר רמות:
1. צרכים- הקורסים מבחינת תכנים, מבנה, ופריסה גאוגרפית, הולמים את צרכי משרד החינוך.
2. תיאוריות-המבנה והתכנים של הקורסים מבוססים על תיאוריות חינוכיות וממצאי המחקר בפקולטה לחינוך.
3. למידה מאתגרת-עקרונות הלמידה עליהם מושתתת התוכנית מאפשרים ללומדים בה להתבסס על ניסיונם האישי ולהתנסות בלמידה מאתגרת, תוך הקפדה על הידוק וחיזוק הקשר בין הפן התיאורטי-העיוני לשדה בו פועלים עובדי ההוראה.
4. סגל ההוראה-המרצים בקורסים הם בוגרי הפקולטה וגם בעלי ניסיון מוכח בשדה.
5. מחקר- הקורסים מלווים במחקר אקדמי שיהווה איזון חוזר אל הפעילויות העתידיות.
6.רצף- המחלקה ללימודי המשך פועלת על בסיס גישות הרואות בהתפתחות המקצועית למידה ברצף לאורך כל החיים המקצועיים.
כל זאת נעשה לשם הכשרת הלומדים כאנשי חינוך עדכניים, מעודכנים, מקצועיים ובעלי ראייה חדשנית וחברתית.