מכינה – שבועיים של הסרת חלודה לפני תחילת הקורס, על מנת שהלומדים בקורס יהיו פנויים ללמוד פסיכומטרי נטו ולא יתעכבו על מתמטיקה תיכונית.
מתרגל צמוד – לכל כיתה יש מתרגל צמוד האחראי לשבת עם הלומדים באופן אישי מעבר לימי הלימוד הקבועים. המדריך המתרגל מסייע בהכנת שיעורי הבית, בחזרה על נושאים לא מובנים וכן בהשלמות שיעורים, במידה ומישהו החסיר. בפועל התלמידים מקבלים מדריך צמוד , שיושב איתם "אחד על אחד" לאורך כל הקורס.
שיטות וטריקים - לימוד השיטות והטריקים מגיע רק לאחר הבנת הנושא הנלמד ולא במקום. בצורה זו ניתן להתמודד עם כל השאלות בבחינה ולא רק באלו המתאימות לשיטות (שאלות שהולכות ומתמעטות ממועד למועד)
עבודה בזמנים - בשונה ממה שנהוג כיום, לימוד החומר בכיתה מתבצע ללא זמנים, על מנת לאפשר ללומד להיות פנוי להבנת החומר מבלי להילחץ מהזמן. תרגול עבודה בזמנים מגיע בשלב מאוחר יותר, רק לאחר שהנושא נלמד והובן, ולא לפני כן.
שאלות פתוחות - שיטת לימוד משלבת בין הבנה לטריקים הפסיכומטריים. בתחילה מתרגלים שאלות פתוחות (ללא תשובות), והפתרון מתבסס על הבנה - אין קיצורי דרך... רק לאחר הבנת הבסיס, השאלות מופיעות כמו במבחן (עם 4 תשובות), ונלמדות שיטות להפעלת טכניקות פסיכומטריות שונות, אשר המקצרות את זמן הפתרון.
מערכת אינטרנטית מתקדמת להתאמת תכנית אישית – כל אחד חזק בתחומים אחדים, וזקוק לתמיכה נוספת בתחומים אחרים. אנו נעזרים במערכת אינטרנטית ייחודית, המנתחת את המבחנים ומתאימה לכל אחד ואחת תוכנית עבודה אישית, על מנת להביא את הלומד למיצוי הפוטנציאל. מרתון מקיף - לימוד החומר מסתיים כ-4 שבועות לפני הבחינה, ומשאיר זמן מספיק לחזרה מסודרת ומקיפה על החומר ולפתרון בחינות סימולציה רבות. בצורה זו הלומדים בקורס יגיעו למבחן הכי מוכנים שאפשר.
כיתה וירטואלית - מעבר לכל התמיכה שמקבלים הלומדים, לכל קורס יש גם כיתת לימוד וירטואלית באינטרנט. בכית הוירטואלית ניתן למצוא הסברים לחומר הלימוד, תרגול נוסף, פורום שאלות, תוכנת מילים ועוד. כך יוכלו הלומדים, להמשיך ללמוד גם מהבית.