1. רכישת כלים להתמצאות, היכרות עם התחום הרחב של שיווק באינטרנט, פעולה וקבלת החלטות.
2. פרסום, הקניית ידע מעשי רב בנושא מיתוג, יח"צ וקידום העסק ברשת - לשימוש מיידי, חסכוני ועצמאי.
3. יצירת תהליך של הסרת חסמים הנוגעים למלאכת השיווק ולעבודה בסביבת מחשב.
4. הדגשת תחום השיווק ברשת לכל בעל עסק - בשפה פשוטה וקלה להבנה, "בגובה העיניים".
5. התאמת הלימוד והכלים לעסקים קטנים בפריפריה - מבחינת תקציב,חשיבה ואופני פעולה.
6. שילוב של הבנה אסטרטגית ועקרונית, התנסות מעשית, והתייחסות להיבטים אישיים ורגשיים.
נושאי הלימוד:
קידום אתרים / בניית אתר / דיוור ישיר/ שיווק העסק ברחבי הרשת/ כתיבה שיווקית/ שיתופי פעולה עסקיים/ מיתוג אישי ועסקי/ חסמים נפוצים.