בשנים האחרונות עבר מקצוע המזכירות מהפכה מקצה לקצה וכיום התפקיד נרחב וכולל אחריות רבה על כל פעולות תחזוקת המשרד. קורס זה מקנה ידע והבנה מקיפים על מושגים בתחום ניהול המשרד, ובנוסף כלים ומגוון שיטות להתמודדות עם מערכות משרדיות.
נושאי לימוד עיקריים:
מנהל, מערכות משרד, הכרת המחשב וטכנולוגיות מידע, יישומי מחשב, ניהול יומנים ומשימות, דואר אלקטרוני, תכתובת ויצירת מסמכים, ניירת משרדית, אינטרנט, עיצוב מצגות, חישובים ועיבוד מידע, הכנה ל- ICDL, מבוא ל- ERP, שרות לקוחות – פנים וחוץ ארגוני, סדנאות לשיפור מיומנויות עבודה, ניהול מידע, מושגים בחשבונאות וכלכלה, הגהה ועריכה לשונית ופרויקט גמר.