המכללה לניהול עסקי המוזיקה , הבידור והמדיה מתמקדת בלימוד מאחורי הקלעים של עולם המוזיקה , בידור ומדיה .
מטרת הקורס:
להכשיר ולהסמיך בעלי מקצוע מעולים המעוניינים להתפרנס ולהנהיג את התעשייה.
במסגרת הקורס לתלמידים תינתן הזדמנות לעשות סטאז' בחברות המובילות בענף!!
והזדמנות להשמה בחברות אלו.
צוות ניהולי :
מר יאיר ניצני, יו"ר משותף ומרצה בכיר, CV קצר.
מר אלון גל, יו"ר משותף ומרצה בכיר, CV קצר.
צוות מרצים:
אלון גל,יאיר ניצני,יאיר לפיד ,יזהר אשדות ,חיים שמש, אשר ביטנסקי,דורית שמואלי,קובי סאבלימינל שמעוני,רו"ח שוקי נתנאל,אילי גורלצקי,רונית שחר, גד אורון [מפיק המופע של לאונרד כהן], אלירן ברדוגו, ארז אבירם,דןדן מטיוק [ גלגלצ] ,אייל גפן,שחר גלעד,רוני חוס , נועם ויוני פיינגולד [בעלים של מועדון הזאפה], אלכס גילעדי,אבי נשר,
איילת פרץ,ליאת ליבנת,נמרוד קרב,עירית סימון.
קהל היעד:
מבצעים, מנהלים עסקיים בתחום, מפיקים, תחקירנים, מגישים, מנהלים מוזיקליים, יוצרים, בעלי תפקיד בתחומי הבידור בעיריות ומועצות מקומיות, מנהלים אישיים, אנשי יחסי ציבור, סוכנים, עורכי דין ורואי חשבון המתמחים בתחום, אנשי חברות המוסיקה וכאלה שרוצים לעסוק בתחום.
יריד תעסוקה:
מטרת המכללה להכשיר ולקדם מקצוענים המעוניינים לצמוח ולהצליח בתעשיית המוסיקה, הבידור והמדיה.
על מנת להשיג מטרה זו, בנוסף ללימודים המקיפים, אנו מקיימים עם סיום הקורס "יריד תעסוקה" מקיף ומגוון.
במסגרת היריד, יתאפשר לכל בוגר, לפגוש ולהציע שירותיו למנהלים בגופים המובילים בשוק.
ביריד משתתפות: חברות הפקה מובילות, חברות קד"ם, חברות תקליטים, תחנות רדיו, עיתונים, ארגונים מובילים בתחום האינטרנט ועוד.
תכני לימוד:
תחום המוזיקה-עולם המוזיקה,חברות תקליטים,יחסי ציבור בעולם הדיגיטלי,ניהול אומן, בוקינג,ניהול מופע,הפקת דיסק,שיווק,הקמת לייבל,זכיות אומנים וכו..
תחום הפקת אירוע-תורת ההפקה,ניהול אירועים עתירי קהל,תקצוב,תיאום הפקות,חסויות,יזמות עסקית וכדומה...
תחום הפקת TV – התפתחות הריאלטי בישראל והפקת האח הגדול ,עבודה מול ערוצי שידור,תוכן שיווקי, שיתופי פעולה, ,עבודה מול גורמי תוכן וכדומה...
רדיו- עריכה מוזיקלית בגלגלצ ,ממשק הרדיו-תעשייה-איך לעבוד מול תחנת רדיו .
גג אקדמי:
הקורס בהמשך יהיה מוכר לנקודות זכות לתואר ראשון בחוג למנהל עסקים במסגרת המרכז ללימודים אקדמאים וכן במסגרת המרכז האקדמי כרמל.
משך הקורס:
קורס בן 130 שעות אקדמאיות כולל פרקטיקום מעשי בפיקוח.
הקורס נמשך על פני 25 מפגשים בני 4 שעות אקדמאיות לכל מפגש.מפגש פעם בשבוע
פרקטיקום מעשי בפיקוח וליווי מקצועי בן 30 שעות אקדמאיות בחברות מובילות בענף.