מינהל
ניהול מערכות משרדיות
תכתובת מנהלית
מיומנות מחשב
סדנאות לשיפור מיומנות עבודת המזכירה: סדנא בניהול התקשורת במשרד ותקשורת בין-אישית / יחסי ציבור וקבלת קהל / טיפול בלקוח וטיפוח איכות השירות, סדנא לניהול זמן / להתמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה
יסודות בחשבונאות וכלכלה
אנגלית עסקית
יציאה לעבודה - כתיבת קורות חיים, דרכים לחיפוש עבודה, הכנות לראיון ושווק עצמי.
התכנית עושה שימוש, בנוסף ללימוד הפרונטאלי, גם בסדנאות ומשחקי תפקידים לצד כיתות מחשב .
מטרת הקורס:
הקניית ידע בנושאים המשקפים את ההתפתחויות שחלו בעבודת המזכירה עם ההתפתחויות במיכון המשרדי ובשינויים שעברו ארגונים עקב המתמחשבות והשימוש בטכנולוגיות תקשורת חדישות. תפקיד המזכירה דורש היום הכרה של טכנולוגיות אלה, שימוש במחשב ובאינטרנט והפעלת מכונות משרד שונות.
הקורס נסגר עד להודעה חדשה