תחום השיווק והמכירות הינו אחד מארבעת אושיותיו של כל ארגון והוא אחראי על הממשק של הארגון עם הסביבה העסקית בה הוא פועל ואשר ממנה הארגון שואב את חיוניותו, תחום השיווק והמכירות כולל בין השאר תהליכים תכנוניים ותפעוליים שרק ביצועם באופן יעיל ואפקטיבי ישפיע בצורה משמעותית על רווחיו של הארגון בעוד שביצועים בינוניים לא ישאו פירות או לחילופין יניבו תוצאות בינוניות ויעכבו את התפתחותו של הארגון.
הצגת תחום הידע העוסק בניהול השיווק והמכירות, הצגת טכניקות אופרטיביות לניהול השיווק והמכירות, יישום הידע באמצעות תרגול במהלך הקורס.
נושאי הלימוד :
מבוא לניהול שיווק והמכירות.
מערכת המידע השיווקי.
מדיניות המוצרים.
מדיניות מחירים.
מדיניות הפצה.
התקשורת השיווקית.
התנהגות צרכנים.
סדנא במכירות.
הקורס נסגר עד להודעה חדשה