התפתחות האינטרנט הפכה אותו ל-"מדיה החדשה" (New Media), המאפשרת לכל אדם לשווק את פעילויותיו השונות בצורה מהירה, יעילה וקלה. כשאחוז הולך וגדל של האנשים גולשים היום באינטרנט, המשמעות היא ברורה אם אתה לא שם -אתה לא קיים! האינטרנט ככלי למינוף שיווקי רב עוצמה, מציב אתגר וחלון הזדמנויות חדש להרחבת הפעילות השיווקית.
למידת אמצעי השיווק הנכונים באינטרנט, הקניית הידע והכרות עם השפה המקצועית של ספקי השרות האינטרנטיים תאפשר, לכל איש שיווק, פרסום או מכירות, לשפר את ביצועי הארגון שלו, תוך ניצול רשת האינטרנט כמדיה ופלטפורמה שיווקית ומסחרית.
מטרת הקורס:
הכרה והבנה של הדרכים השונות ליצירת נוכחות נכונה ואפקטיבית באינטרנט. להקנות לתלמידים "ארגז כלים" בסיסי להבנה, אבחנה ובחירת נותני שירותים בתחומים מקצועיים שונים כגון: בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב ממשקי אינטרנט, תוכן שיווקי, יחסי ציבור, שיווק ויראלי, דיוור בדואר אלקטרוני ועוד. הרחבת הידע המקצועי תוך ניצול המדיום האינטרנטי לקידום האתר / השירות המוצע באמצעות האינטרנט ובכך להקנות יתרון עסקי על פני מתחרים / עוסקים אחרים בתחום. להכיר לעומק את רשת האינטרנט, התועלות העסקיות הרבות שניתן להפיק משימוש נבון באינטרנט וכיצד ניתן לבחון העדפות גולשים, אפקטיביות האתר וכיצד ניתן לחשב עלות\תועלת - ROI (החזר על ההשקעה).
נושאי הקורס :
החלטות אסטרטגיות לקביעת הנוכחות ברשת.
פרסום באמצעות תוכן (כולל RSS).
אפיון ובניית אתר אפקטיבי (עבודה מול ספקים).
שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג.
יסודות השיווק באינטרנט.
כלים סטטיסטיים, בדיקת ROI, אפיון גולשים.
הפרסום באינטרנט ואיך הוא עובד לעומת אמצעי הפרסום הקיימים.
כיצד נקדם את העסק ב- Google.
הקורס נסגר עד להודעה חדשה