פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענבל | 01:45  07/04/08
שלום אייל,עברתי את מבחני בניים א בניים ב ורציתי לדעת היכן ניתן ללמוד ( או איך הכי נכון ללמוד) למבחני מועצת רואי חשבון סופיות א. תודה מראש, ענבל.
רו"ח איל שרבי | 12:13  09/04/08
זו שאלה קשה...כל אחד ושיטות הלימוד שלו. אני ממליץ על הרבה תרגול אבל לא לתת חשיבות לכמות התרגילים הנפתרים אלה לאיכות הפתרון, עלייך להבין כל מהלך בפתרון. ישנה בעיה של שחיקה ורוטינה, כך שפותרים תרגילים על פי זיכרון של התהליך ולא ע"פ הבנה, צריך להיזהר מכך. דרך התמודדות נוספת היא לקחת מבחנים ופתרונות ממוסדות שונים. בנוסף צריך להיזהר מלימוד יתר שעלול לשחוק מאד, יש להקפיד גם על מנוחה צריך לזכור שלימודים בלחץ משפעים על פי רוב על הלחץ בבחינה. שוב כך אני מאמין אך זה שונה בין אדם לאדם...בהצלחה!!
מיומנות | 19:00  30/04/08
קורס הכנה בשני מסלולים: מקיף וממוקד, אתר האינטרנט נמצא בהקמה, פרטים נוספים בטל': 050-2881405
סגור