פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום וערב טוב, ישנו מסלול של כלכלה ובנקאות באשקלון, רציתי לדעת האם אתה יודע איפה ניתן להשתלב עם התואר הנ"ל, בעיקרון במה מתמקדת בנקאות והאם זה פותח אופקים לעסוק במגוון תפקידים תודה רבה, והאם בנקאות זהו תחום מאוד פיננסי או שיותר התעסקות עם ניירת ולא חישובים וכו' כמו בכלכלה או ראיית חשבון תודה מראש
לדעתי יש לך טעות תפיסתית מהיסוד. אמנם ראיית חשבון פרופר (הכוונה אך ורק לביקורת) ותפקידים מסויימים בכלכלה מתבססים על המון ניירת מצד אחד אבל זה חלק מאוד פינתי ושולי מתוך מכלול מאוד רחב של עבודה שרוב אלה ששומעים את המילה ראיית חשבון לא מצליחים לקשר כגון מיסוי, הערכות שווי, אלמנטים אקטואריים, החלטות פיננסיות ארוכות טווח ועוד. בכל אופן, תחום הבנקאות הוא תחום שפתוח לכלכלנים ובפרט לרואי חשבון אם כי הוא לא מתגמל בכלל בשנים הראשונות כך שאם את רוצה ללכת לנישה של הבנקים את צריכה להיות סגורה ששם את רוצה להמשיך את מלוא הקריירה שלך כי את הפירות קוצרים רק אחרי הרבה מאוד שנים שם בשונה מעבודה בחברות אחרות או אפילו במשרדי רואי חשבון וכדומה.
רו"ח אפי לבקוביץ | 10:37  10/05/07
אני לא מכיר את התואר הספציפי ועל כן אני יכול לשער כי המדובר על תואר בכלכלה, שלו מוסיפים לימודים ספציפיים בתחום הבנקאות על מנת שיהיה ערך מוסף ללמודי הכלכלה. תחום הבנקאות באופן עקרוני הוא רב גוני ואם תכנית הלימודים שכאמור איני מכיר כוללת את התחומים השונים, הרי שזה פותח בפני הלומדים אופציות בתחומים שונים כגון עבודה בבנקים, חברות השקעה, חברות ביטוח ועוד.
סגור