פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דבורה | 15:36  31/12/06
שלום, אני בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול וכרגע אני מחפשת עבודה בתחום. הבעיה שלי היא שאני לא יודעת לאיזה תפקידים לפנות כוון שלא ברור לי כל האופציות הקיימות לפניי.הרבה פעמים שאני אומרת שאני בוגרת כלכלה וניהול מפנים אותי לתחום הבנקאות אך אני יודעת שמגוון האופציות רחב יותר. אני שומעת על כל מיני תפקידים אך אין לי מושג בפועל מה יש מאחורי המילה. הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה לקבל מידע על המקצועות עצמם על מנת להחליט לאיזה כיוון לחפש עבודה ומעבר לזה על מנת להחליט איזה תואר שני להמשיך. תודה על התשובה.
מיכל תירוש | 18:46  31/12/06
הי דבורה, שאלת שאלה חשובה, ולדעתי, המקום הטוב ביותר בו תוכלי לקבל מידע על המקצועות עצמם הוא ספריית מקצועות. מהי הספריה הזו הסברתי בפירוט רב בעבר, אז אני מציעה שתדפדפי אחורה ותחפשי תשובה שלי שהנושא שלה הוא "ספרית מקצועות". בנוסף, מעין ספרית מקצועות קטנה מאוד יש כאן באתר, כך שאם תכתבי בחיפוש חופשי "כלכלה" ותקראי את "הכתבה בנושא" שיש אליה קישור בצד שמאל של העמוד, יכול להיות שגם זה ייתן לך עוד רעיונות וכיוונים. בהצלחה, מיכל
סגור