פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חן | 17:22  31/12/06
אני מתעניינת בתחום הקולנוע הם לעשות תואר בקולנוע יעזור לי ? ואם אפשר לתת לי עוד פרטים על תחום בקולנוע והמקצועות בקולנוע
מיכל תירוש | 16:09  01/01/07
הי חן, יפה שאת מתעניינת בקולנוע, אך משאלתך לא ברור מה זה אומר. האם את רוצה לעסוק בתחום או סתם נהנית לצפות בסרטים (למשל)? ואם את רוצה לעסוק בתחום, באילו תפקידים את רואה עצמך? מפיקה? בימאית? תסריטאית? צלמת? עורכת? מבקרת סרטים? פרשנית? שחקנית? מידע זה חשוב כדי לענות על השאלה שלך ביחס לתואר בקולנוע. מכיוון שתואר בקולנוע יכול לסייע בכל מיני דברים, השאלה מה את רוצה ולמה כוונתך... מאחר ונשמע שאת זקוקה ורוצה עוד חשיפה לתחום, אני מציעה שתקראי מידע על התחום הן בספרית מקצועות והן בקישורים שיש כאן באתר. כתבי "קולנוע" בחיפוש החופשי וזה ייקשר אותך גם לכתבות בנושא (שעל הראשונה שם אני ממליצה בחום כדי לקבל רקע כללי) וגם למסלולי לימוד של התחום, שגם הם יכולים לסייע. בהצלחה, מיכל
סגור