פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מה אפשר לעשות עם זה לאחר תואר ראשון? ואיפה אפשר ללמוד ביוטכנולוגיה (ולא הנדסת ביוטכנולוגיה) לתואר ראשון?(אוניברסיטאות ולא מכללות) פגשתי רק תואר שני בביוטכנולוגיה. ומה זה בעצם ביוטכנולוגיה?
מיכל תירוש | 19:58  06/01/07
הי מיקה, עקרונית, ברוב המקרים בוגרי תואר ראשון בביולוגיה ממשיכים בלימודים ופונים לכיוון מחקרי כזה או אחר. התואר בפני עצמו אינו מקנה מקצוע מוגדר, עם זאת, מקבלים ידע בסיסי בעבודת מחקר, שאח"כ (לרוב עם הכשרה נוספת) ניתן להיעזר בו כדי לשהתלב בעבודה במעבדות מחקר שונות (בחברות תרופות למשל...). אם לא פונים למחקר, ניתן להוציא תעודת הוראה בתחום או לפנות להדרכה בלתי פורמלית בנושא. בנוסף, אנשים שעוסקים במכירות, יוכלו לנצל ידע בביולוגיה כדי לפנות לעבודה בתועמלנות ובכלל במכירות של מוצרים הקשורים למדעי החיים. באשר לביוטכנולוגיה, תעשי חיפוש כאן באתר (רשמי "ביוטכנולוגיה" בחיפוש החופשי). יש הסבר גם על המקצוע (מופיע בצד שמאל תחת הכותרת "כתבות בנושא") וגם פירוט של מוסדות בהם ניתן ללמוד את התחום. מידע נוסף ניתן לקבל בספריית מקצועות. בהצלחה, מיכל
Mika | 14:00  07/01/07
סגור