פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ההיא | 12:23  07/01/07
היי, ראשית, שמחתי מאוד למצוא מקום שסוף סוף עונה על שאלות, או לחילופין מפנה למקומות הנכונים בכל הנושא המבלבל הזה של מציאת תחום לימודים. גלשתי הרבה באינטרנט עד שמצאתי, אז ישר כח! ולשאלותיי: אני מבולבלת מאוד לגבי מה ללמוד. האם אפשר לקבל איזו רשימה כזו של מכוני ייעוץ מומלצים שאפשר לפנות אליהם? המקום המועדף עלי ללימודים הוא האוניברסיטה העברית. איך נחשב שם החוג לפסיכולוגיה? האם יש כזה דירוג (כמו בארה"ב לדוגמא) של האוניברסיטאות/מכללות הנחשבות בכל תחום? תודה!
הי, רשימה של גורמים העוסקים בייעוץ תעסוקתי תוכלי לקבל בקלות אם תכנסי לאתר של "דפי זהב" ותרשמי "ייעוץ והכוונה מקצועית". תחת קטגוריה זו מרוכזות לא מעט אפשרויות. לגבי דירוג של אוניברסיטאות וחוגים, אין בארץ משהו כזה, או לפחות לא דירוג מהימן. היה ניסיון לעשות דירוג כזה (לדעתי לפני כשנה), אך כמי שיודעת מעט על האופן בו נערך ה"סקר/מחקר" איני ממליצה להסתמך על נתוניו גם אם את במקרה נתקלת ברשימה זו. יחד עם זאת, נסי לדבר עם אנשים מהתחום ועם אנשים שלמדו במוסד בו את מעוניינת- זה לרוב מהווה מקור מהימן ויכול לסייע. בהצלחה, מיכל
סגור