פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 17:02  09/01/07
אני בת 25 אם לשלושה קטנטנים בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובלי ניסיון ממשי למדתי השתלמות שנקראת העשרה אינסטרומנטלית ללקויי למידה ואני נותנת שיעורים פרטיים ..השאלה היא לאן להמשיך מכאן.. מה ללמוד במה לעבוד כדי להגיע לקריירה, הממוצע שלי נושק ל80..תודה .
מיכל תירוש | 21:33  09/01/07
השאלה הגדולה היא מה את רוצה לעשות מכאן? במה את רוצה קריירה? האם הכיוון הוא להמשיך לכיוון של עבודה כפסיכולוגית? או אולי להתמחות בתחום של ליקויי למידה (בו לקחת השתלמות)? להשתלב בתחום החינוך באופן כללי? ממה שכתבת יש הרבה כיוונים אפשריים (למרות שתואר שני בפסיכולוגיה כנראה פחות ראלי עבורך אם הממוצע שלך הוא 80)- ולכן זה לא משהו שניתן לענות עליו בלי להבין מה בעצם את מחפשת. זרקתי כאן כיוונים, אך נראה לי שעליך להגדיר לעצמך מה את רוצה ולפי זה לבחור במסלול המתאים. בהצלחה, מיכל
מיכל תירוש | 12:49  11/01/07
יש כמה אפשרויות. אם מדברים על תואר שני, באוניברסיטת חיפה למשל, יש תואר שני שעוסק בליקויי למידה. כך שניתן לברר על נתוני הקבלה והדרישות שם. בנוסף, גופים כמו ניצ"ן, מכשירים מאבחנים דידקטיים,במסלול לימודים של כשנתיים שמקנים תעודה מוכרת בתחום. כך שגם זו אפשרות- ושוב, יש מקום לברר מה דרישות הקבלה שם ובפני מי זה פתוח. ואלו רק דוגמאות. אני מאמינה שאם תעשי חיפוש באינטרנט או בספריית מקצועות תמצאי לא מעט חומר ואפשרויות של הכשרה בתחום. בהצלחה, מיכל
עדי | 12:55  11/01/07
סגור