פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בן 22, סטודנט שנה ראשונה בוירג'יניה טק. ביה"ס הוא אחד הטובים בארה"ב להנדסה אבגל אני ממש לא מהנדס. אין לי שמץ של מושג מה אני רוןצה לעשות עם עצמי ואין לי שום כישורים מיוחדים חוץ משפות אני חושב. הבעיה- מה אני אמור לעשות עם סינית ורוסית וצרפתית וספרדית שאני כנראה אלמד החל משנה הבאה? אני לא ריאלי בשיט ושוב, חסר כיוון לחלוטין אבל בהחלט לא נוטה לעסוק בעבודה סיזיפית ומשעממת. היכן ניתן לעשות מבחן התאמה דרך האינטרנט (אני לא בארץ החל מ14/1) ורצוי באנגלית (לא הכרחי אני מניח)? תודה רבה! שכחתי לציין שהלינק למבחן הולנד אינו נפתח ומדווח על עומס מערכת או משהו כזה. כנראה סתם טריק ע"מ לקבל האימייל..
מיכל תירוש | 12:53  11/01/07
הי עשהאל, ייעוץ תעסוקתי קיים גם במסגרות שונות בארה"ב, כך שלדעתי הפתרון הוא לא בהכרח ייעוץ דרך האינטרנט- דבר שאיני יודעת אם ממש קיים, וגם אם כן, נשמע לי מאוד מורכב ובעייתי. כך שבמקומך הייתי מבררת היכן ניתן למצוא ייעוץ כזה בסביבת מגוריך. ייתכן שאפילו באוניברסיטה/ מכללה בה אתה לומד יש אפשרות כזו. שווה בדיקה. לגבי הלינק למבחן- לרוב הכל תקין, כך שאולי כשנכנסת היה עומס על המערכת.נסה שוב במועד אחר. לא הכול זה קנוניה... מיכל
סגור