פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דבורה | 13:03  14/01/07
הי מיכל, אני הלכתי לספרית מקצעות לפי המלצה שלך. הגעתי למסקנה שהמטרה שלי היא להגיע בסופו של דבר לתפקיד של מנהלת שיווק. אני הייתי רוצה לדעת מהו מסלול של ניסיון תעסוקתי עליי לעבור על מנת להגיע לתפקיד זה. תודה על העזרה שלך בעבר ותודה על כל תשובה אשר יכולה לעזור לי.
מיכל תירוש | 10:19  15/01/07
הי דבורה, מטבע הדברים אני לא זוכרת מה כתבת בעבר ומה הרקע שלך. עם זאת, כדי להגיע לתפקידים בכירים בשיווק כדאי להתחיל להיכנס לתחום, ולחפש עבודה, אפילו בתפקידים זוטרים בתחום זה. ושימי לב ששיווק זה דבר שונה ממכירות. בנוסף, מומלץ לקחת קורסים בהם תלמדי איך מתנהלים תהליכים של שיווק, איך בונים אסטרטגיה שיווקית וכו'. לרוב לא מדובר בתואר, וזה ידע שניתן לרכוש בקורסים. תפקידים בשיווק אפשר לחפש במחלקות שיווק בחברות השונות, בחברות שעוסקות בשיווק ובפרסום, וכו'. לרוב, זה לא משהו שמפורסם בעיתונות, כך שיש צורך בחיפוש אקטיבי ובהרבה יכולת "לשווק ולמכור" עצמך לתפקיד. בהצלחה, מיכל
סגור