פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נטליה בטייקו | 17:41  15/01/07
שלום לך. אני מסיימת ללמוד תואר ראשון בקרימינולוגיה, הבנתי שזה לא התחום שמושך אותי. אני רוצה ללמוד משפטים, אך לא יודעת אם זה מתאים לי? לדעתי זה מעניין. איך אפשר לבדוק שזה באמת שלי? שאני ילמד וכן יעשה עם זה משהו. תודה מראש.
מיכל תירוש | 09:58  16/01/07
הי, את הבירור אם כיוון כלשהו יתאים לך או לא ניתן לעשות בכמה רמות ובכמה אופנים (והכי יסודי זה כמובן לשלב בין האפשרויות השונות): 1- לקרוא הסבר על התחום בספרית מקצועות ובאתרים כמו אתר זה ולהבין יותר לעומק במה מדובר. 2- לשוחח עם אנשים שלומדים את התחום וכאלה שעוסקים בו ולברר עמם על הלימודים עצמם, על העבודה אח"כ וכו'. לשאול אותם על יתרונות והנאות ממנו, וכן על קשיים ודברים שכדאי לקחת בחשבון מראש. 3- להיכנס לשיעורים בנושא (במכללה או באוניברסיטה). עדיף כמובן, שיעורים בתחילת סמסטר ולא בסופו, כי אז סביר להניח שפחות תוכלי להבין במה מדובר ולהתנסות בעניין. 4- לעבור בידיעון על הקורסים שנלמדים בתחום, ולבדוק עד כמה הם נשמעים לך מעניינים ומשהו שהיית רוצה ללמוד. 5- להיפגש עם יועץ תעסוקתי, שיסייע לך לאבחן אם כישוריך תואמים לכיוון. כך שיש בהחלט דרכים לבדוק את העניין בלי להתחיל ללמוד, גם אם הן עקיפות ולא מקבילות, כמובן, להתנסות בלימודים עצמם. בהצלחה, מיכל
יעקב | 12:42  17/01/07
אני לומד לומד משפטים תואר קל מאוד מענין מאוד אם את מסוגלת להבין שגם שחור הוא לפעמים יכול להיות לבן ואת יכולה להסביר זאת [גוזמא בעלמא] זה ממש בשבילך בהצלחה ותבואי לדריה האקדמית אונו אחלה שם
ישראל בויום | 15:45  17/01/07
תצטרכי פשוט ללכת למשפטים הון ליין וכך תדעי
ישראל בויום | 15:49  17/01/07
תצטרכי פשוט ללכת למשפטים הון ליין וכך תדעי
סגור