פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב אני מעוניין ללמוד מדעי המחשב אבל העניין איפה ללמוד את זה האם כדאי לי ללמוד באונ' העברית או בתל-אביב או בטכניון שאלתי אנשים רבים והציעו לי ללמוד בטכניון בגלל שחברות מסתכלות על סטודנטים מהטכניון יותר מאשר מקומות אחרים. האם זה נכון??? ואני מעוניין לדעת איפה יותר כדאי לי
לימודי B.A למשך 3 שנים, אשר ניתן לשלב בהם גם לימודי מנהל עסקים, או לבחור בחטיבות לימודים חדשות אשר נפתחו ממש לא מזמן באבטחת מערכות או במשחקי מחשב ומולטימדיה. בית הספר לא גדול, הסטודנטים מקבלים יחס אישי ותומך מרמת מזכירת המסלול ועד דיקן בית הספר. החשוב מכל הוא שבוגרי בית הספר מחוזרים בשוק העבודה באופן בו הביקוש להם עולה על ההיצע (כאמור, בית ספר לא גדול...). חלק גדול מהם עושה חיל בלימודים מתקדמים באוניברסיטאות מובילות בעולם, חלק קוצר הצלחות בהקמות חברות start-up, ובכלל רמת הלימודים הגבוהה מאפשרת "הוצאתם" לשוק של בוגרים מוכשרים, בעלי כלים להצליח בתחומים רבים במדעי המחשב ומכאן הכרתם של מעבידים באיכותם. למען ההוגנות אבקש לציין כי אני לא אובייקטיבי משום שאני בוגר בית הספר......לא מפתיע, אה?
סגור