פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רביד | 18:33  30/01/07
אני בת 42,ויש לי ילד בן 17,שאוטוטו פורח מהקן. אני עוסקת היום בשרות לקוחות באחת מקרנות הפנסייה הוותיקות והנושא מאוד מעניין( השכר הרבה פחות).אני מבקשת עצה לגבי כיווני התפתחות בתחום הנ"ל.
ברוב המקרים ההתפתחות היא לתפקידים יותר אחראיים וניהוליים בתוך המערכת (לרכז צוות/ מוקד), לנהל את התחום וכו'. קשה מאוד להתייחס לעניין בצורה כוללנית כי זה מאוד תלוי מה יש בחברה בה את עובדת ואילו אפשרויות פתוחות לפניך שם. זאת בהנחה שאינך מתכננת לחפש מקום עבודה אחר, שזה כבר "סיפור אחר" לגמרי. בכל מקרה, זה משהו שקשה להתייחס אליו כראוי דרך האינטרנט. לדעתי, אם את באמת רוצה סיוע בעניין, כדאי לעשות זאת בפגישה פנים אל פנים עם איש/אשת מקצוע בתחום. בהצלחה, מיכל
סגור