פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רויטלוש | 22:18  08/12/06
שלום לך ברצוני לברר היכן ניתן ללמוד רקוד בכל הסגנונות לאחר הצבא ומה נדרש ממני כבוגרת 12 שנות לימוד ותעודת בגרות למדתי מחול מכתה ג' - י"ב במכון קלור בכפר בלום.
מיכל תירוש | 10:50  10/12/06
הי רויטל, מפניתך לא ברור לאיזה צורך את רוצה ללמוד מחול. האם את רוצה תואר שקשור לתחום (למשל הוראת מחול?) או ללמוד מחול בשביל עצמך ולא לצורך עבודה בתחום? או אולי ללמוד מחול כדי שתוכלי ללמד אחר כך בבתי ספר פרטיים לתנועה ומחול? בהתאם למטרה, משתנות גם האפשרויות... בכל מקרה, אם תכתבי בחיפוש החופשי כאן באתר את המילה "מחול" תופענה אפשרויות של מוסדות לימוד אקדמאיים שמציעים הכשרה שקשורה למחול. בנוסף, יש אפשרות פשוט לכתוב מחול במנוע חיפוש כלשהי, וכמות האפשרויות שתופענה תהייה רבה, ותכלול בתי ספר לתנועה שמלמדים מחול וריקוד בכל מיני רמות. ואם בתי ספר פרטיים זה הכיוון גם מקומונים, דפי זהב ומקורות מסוג זה יכולים לתת מידע רלוונטי. באשר לדרישות- שוב, תלוי במה מדובר. בהצלחה, מיכל
סגור