פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
כג | 04:08  21/08/08
היי, אני מעוניין בקריירה בשוק ההון ומתכוון ללמוד בשנה הקרובה במקביל תואר ראשון בכלכלה(שנה שנייה) גם תואר במשפטים בשני מוסדות שונים עקב המלצה של מנהל הפורום שתואר במשפטים יעזור לי רבות בשוק ההון. אני מבקש את חוות דעתו של כל מי שיש לו מה להגיד בנושא. אני רוצה לציין שעפ"י בירור שעשיתי אני הקבל פטור מ-8 קורס במהלך התואר שלי במשפטים עקב פטורים וחפיפות למיניהם.
ליאור פ | 23:20  21/08/08
שלום רב. אני שמח שבחרת ללמוד משפטים בנוסף לתואר בכלכלה אבל אני לא בטוח שכדאי לך ללמוד בשני מוסדות לימוד שונים. אני לא בטוח שזו בדיוק הייתה המלצתי. תואר במשפטים יסייע לך לעשות משהו מאוד פרקטי עם לימודי כלכלה זה נכון. כלומר, אתה מגדיל את אפשרויות התעסוקה שלך. לדעתי, השכלה במנהל עסקים יחד עם השכלה במשפטים, תיתן לך נקודת זינוק מצוינת לכל מיני תפקידים שתואר נוסף (משפטים או מנהל עסקים) מהווה יתרון. אני הייתי מציע לך לבחון אופציה של לימודי משפטים וכלכלה במוסד לימודים אחד (המכללה למנהל מציעה אפשרות כזו) כיוון שבצורה זו תוכל לרכז את הלימודים שלך בימים מסוימים ולמנוע התנגשות בין מבחנים ועבודות. לשאלות או בירורים בנוגע לקבלה, מסלולי לימוד, מלגות: במרכז הייעוץ של המכללה למנהל בטלפון 9634103 -03 כל המידע הנדרש, כולל תנאי רישום, של המכללה למנהל: http://yedion.colman.ac.il/~colman/1rish בהצלחה רבה.
אותו אחד | 00:02  22/08/08
אם אני אומר לך שאני יכול למנוע התנגשות בימי לימודים ועבודות - כלומר מבחינה טכנית שזה הסתדר. אז היית ממליץ? אני כבר בשנה שנייה בכלכלה בפתוחה. ובכלל איך ניראים לימודי משפטים במהלך הסמסטר? בכלכלה בפתוחה צריך להגיש עבודה שכוללת תרגילים על החומר שלמדת, אני רוצה לדעת אם אני יעמוד בעומס לכן אני שואל. טכנית אני יודע שזה אפשרי - השאלה היא אם אני יכול לעמוד בזה בהנחה(וזה מה שקורה) שאני פורס את הלימודים בשני התארים גם לקיץ וטכנית זה מסתדר אם זמני השיעורים וימי הלימוד.
ליאור פ | 00:15  27/08/08
שלום שוב. הכל אפשרי. תלוי בך - כמה אתה מסוגל להוציא מעצמך. לגבי תיאום של הקורסים, ייתכן ותתקבל בבעיות. במיוחד בכל הקשור לקורסי חובה, שכן מערכת השעות של כל מסלול קבועה מראש. מקסימום תוכל להתחיל את השנה הראשונה ולראות איך הדברים מתקדמים. יש לזכור שניתן להקפיא את הלימודים בעת הצורך או במקרה הגרוע, תצמצם את היקף הלימודים בפתוחה (למיטב ידיעתי ניתן לפרוס תואר ב openu, גם על פני 7 שנים). בהצלחה רבה.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור