פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רוצה להתחיל ללמוד במרכז האקדמי למשפט שבמכללת רמת גן רוצה לדעת האם כדאי שם ...בעיקרון אני גרה בת"א וכרגע בוחנת אפשרויות בכל אזור גוש דן האם יש מכללות או אוניברסטאות שעדיפות יותר ?
השאלה היא מה הנתונים שלך. אונ' בר-אילן, המכללה למינהל, המרכז הבינתחומי, אונ' תל-אביב - כולם ב"גוש דן". השאלה אם יש לך סיכוי להתקבל אליהם בכלל. כולם כבר סגרו רישום - אולי אם את כוככבת ידברו איתך במכללה למינהל או בבינתחומי - סיכויים נמוכים.
ליאור פ | 20:13  04/09/08
בחירת מקום לימודים תלוי במספר פרמטרים: תנאי קבלה, המוניטין של המקום, היכן משתלבים הבוגרים, מקום מגורים וגם המלצות מחברים. אין לכך תשובה קלה וחד משמעית. אם את מתקבלת לאחת האוניברסיטאות, אז רמתן שווה פחות או יותר. אם לא, אז המכללות הבולטות הן המכללה למנהל והבינתחומי. לשתיהן הסגל הטוב ביותר שקיים. אומנם, משלמים יותר. פי שניים וחצי וייתכן שזה לא מוצדק, אבל גם מקבלים תמורה נאותה לכסף. סגל מרצים, השקעה רבה בתלמידים בתוכניות מגוונות ורבות: המכללה למנהל מציע 8 תוכניות ייחודיות (קליניקות, סדנאות, עבודה בבית משפט) + אפשריות לנסיעה לחו"ל לסמסטר קיץ מקוצר (נסיעה ללונדון, בודפשט) ולימודים עם קבוצה מהמכללה בהגבלים עסקיים של האיחוד האירופי ויחס אישי מצוין. לגבי המרכז האקדמי למשפט ועסקים- זו מכללה סבירה בהחלט ולגיטימית. עדיין, מקובל לומר שהמכללה למנהל והבינתחומי הכי טובות. ויש לזכור שישנה אופציה לעבור אחרי שנה א למכללה טובה יותר או לאוניברסיטה (תלוי ציונים). יש לכך סיכוי לא גבוה אבל אפשרי. בהצלחה
? | 16:08  05/09/08
ליאור, רמתן של האוניברסיטאות שווה פחות או יותר? זה ממש לא מדויק וזאת לא דעה אישית... ת"א וי-ם הן הרבה לפני חיפה או בר אילן... בלי לזלזל במוסדות אלה שהם גם טובים מאוד
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור