פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
רן | 15:01  03/02/07
שלום מירב, אני סטודנט שנה א למשפטים הלימודים מאוד מעניינים ומאתגרים והשגתי עד עכשיו ציונים גבוהים (אני יודע שזאת רק ההתחלה..) השאלה שלי היא במה להתמחות כי במהלך שנה ב כבר צריל לבחור תחום התמחות ואני מתלבט בין קניין רוחני ותקשורת לתחום אחר(ויותר מבוקש) מצד אחד אני נורא נמשך לתחום הקניין הרוחני ותמיד כשלומדים נושאים שקשורים לתחום אני מתבלט וזה זורם קל וכייף לי ללמוד ולעסוק בסוגיות האלו מצד שני כל מי שאני מתייעץ איתו בנושא ממליץ לי ללכת על תחום המסחרי, פלילי וכו כי אלו תחומים שבשוק יש להם הרבה מאוד ביקוש והמשכורות כנראה בהתאם, לעומת התחום שאני מתעניין בו שלמיטב הבנתי אין הרבה עבודה בתחום. מה אני צריך לעשות?? ללכת על תחום שמבחינתי הוא אפור כדי להבטיח עתיד כלכלי? או ללכת על התחום שאני אוהב ולקחת סיכון? האם יש עבודה בתחום?(את מכירה משרדים בתחום?) אשמח אם תעזרי לי בנושא הזה.. תודה מראש.
מירב- מנהלת הפורום | 09:11  08/02/07
בחירה של קורסים בשנה ב' איננה מחייבת תחום התמחות בעתיד. אמנם בעת פניה למשרדים יש ערך מוסף כשניתן להצביע על קורסים שנלמדו בתחום התמחות בו עוסק המשרד. היות ואת קורסי הבחירה לומדים במשך מספר שנים אני הייתי ממליצה בשנה ב' לקחת מספר קורסים משני התחומים ולפי ההתרשמות ביחס לשנה ב' להחליט הלאה. ולגבי ההחלטה- יש צדדים לכאן ולכאן. ברמה העקרונית לדעתי אדם צריך ללכת אחר המית לבו. אין הרבה מתחרים בתחום הקנין הרוחני . לטובים יש תמיד פרנסה. אם האנגלית שלך ברמה גבוהה וציונך טובים נסה להשתלב באחד המשרדים העוסקים בתחום. אם לא תצליח יש לך מספיק זמן על"מ למצוא התמחות במשרד מסחרי- אזרחי. רשימת משרדים תמצא באתר לשכת עוה"ד ו\או באתר של D@B
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור