פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
אורטל | 13:10  03/11/08
זה פורום לימודי משפטים או פורום רשמי של המכללה למנהל? עם כל הכבוד למנהל הפורום רוב התשובות שלו הן שיווק ברור של המכללה למנהל.. איך אפשר להתייחס לתשובות שלך כאובייקטיביות ומהימנות אם אתה עצמך לא אובייקטיבי?
ליאור פ | 13:26  03/11/08
שלום רב. הפורום מנהל על ידי מתרגל ובוגר של המכללה למנהל. מטבע הדברים, אני מעביר את החוויות שלי האישיות מהלימודים במכללה למנהל, אך תמיד אני מציין את המכללה למנהל בנשימה אחת עם למשל- המרכז הבינתחומי. אני מתאר את הנעשה במכללה למנהל ולא משווק אותה (למרות שאני חושב שהיא מקום מעולה להתחיל את החיים המקצועיים שלנו, עקב החוויות שלי ... ). בפורום אני מייעץ בשאלות שונות שלא קשורות ספציפית רק במוסד זה או אחר אלא בשאלות מהותיות לגבי מקצוע עריכת הדין בכללותו, כולל כתבות שונות על עולם עריכת הדין בישראל בכתבי עת מובילים (דה מרקר וגלובס).
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור