פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
יש לי מס' שאלות בנושא- היכן ניתן להתקבל לתואר שני במשפטים כאשר הציון הממוצע שלי הנו 73 מאוניברסיטת חיפה? האם יש משקל לנסיון התעסוקתי העשיר (אני עו"ד למעלה מ- 7 שנים)? האם ניתן להתקבל "על תנאי" או בכפוף לשיפור קורסים מהתואר הראשון כאשר לא עמדתי בסף תנאי הקבלה לתואר שני של המוסד? וכן האם המועצה להשכלה גבוהה קובעת או מגבילה את המוסדות המורשים ללמד תואר שני במשפטים בהפעלת שיקול דעת בקבלת מועמדים? ממתינה בקוצר רוח לתשובה :-)
שלום רב. אלה שאלות חשובות, אבל מאוד פרטניות- כלומר יש לבדוק בכל מוסד לימודים בנפרד. ממה שאני יודע ברמת העיקרון, ישנו סף של ממוצע 80 באוניברסיטאות להמשיך לתואר שני במשפטים. אבל, בהחלט ייתכן שניתן להתקבל לתואר שני במשפטים במכללות. לכן, הדבר היעיל ביותר שאני יכול להציע מעבר לתשובות כלליות הוא לפנות באופן עצמאי לכל מוסד לימודים ולבדוק מהם תנאי הקבלה והאם את עומדת בהם. בכל אתר אינטרנט של כל מוסד לימודים יש טלפון של מרכז ייעוץ למועמדים. אני לא חושב שניסיון תעסוקתי הוא פקטור (אולי אם היית שופטת). לצערי, אין ברשותי מידע לגבי הדרישות של המל"ג. בהצלחה רבה
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור