קורס הקניית מיומנויות מקצועיות למנהלי מכירות כולל את הנושאים:
• תפקיד ותחומי אחריות למנהלי מכירות אזוריים וארציים
• קריאה אופטימאלית של מנהל המכירות את השטח
• ניתוח סביבה ופילוח שוק להתאמת אנשי מכירות
• יעדי מכירות אישיים למנהל המכירות
• הליך קליטת אנשי המכירות, ניתוח עיסוקים, ראיונות התאמה ליווי והדרכה
• ניהול ישיבת מכירות
• מנהל המכירות כמנהיג ולא כ"סדרן"
• סגנון תקשורתי של מנהל המכירות
• סגנון ההתנהלות בסביבת עבודה
• ניתוב מנהל המכירות בהלימה בין סל המוצרים, סוגי הלקוחות ואנשי המכירות
• גורמי הנעה ומוטיבציה לאנשי מכירות
• הטעות הנפוצה כי רק תגמולים גבוהים ממריצים את אנשי המכירות
• כלים לעמידה ביעדים כנגזרת בסיסית לפעילות
• זיהוי גורמי שינוי בהתנהגות צרכנית
• יישום אסטרטגיות למנהלי מכירות
• גורמי כשל בהליך פעילות מנהל המכירות
• כלי פיקוח, בקרה וביקורת למנהלי מכירות
• פעילות פרסומית , B.T.L ורצפת המכירה
• אנשי המכירות: ייצוגה של הפירמה (מנהל המכירות ככתובת ללקוחות)
מרצה:
הקורס מועבר ע"י ליאור הורוביץ (MBA): מוסמך לתואר שני במנהל עסקים בהצטיינות עם התמחות בניהול השיווק, משמש כמנכ"ל Recovery Management לאבחון תכנון פתוח ויישום תכניות עסקיות אסטרטגיות שיווקיות וניהוליות, סקרי שוק ומחקר שיווקי וממחה בהדרכה יעוץ וליווי למנהלים בתחום השיווק, תכנון ואסטרטגיה, ניהול מכירות מתן ערך ושימור לקוחות ופיתוח מיומנויות באומנות המכירה.
מרצה בכיר במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר ופיתוח מתודולוגיות ייחודיות בניהול צוותי מכירות. מרצה אורח במוסדות אקדמיים בכירים. כמו כן בעל ניסיון שטח מעשי עשיר בתכנון אסטרטגי, יישום, הדרכה והטמעה למנהלים ואנשי מכירות וכן ליווי אישי והדרכה אישית לשיפור ביצועים למנהלי מכירות ואנשי מכירות ושרות בחברות מובילות.