ניהול והפקת אירועים -
חשיבות ענף ההפקה, חווית השטח של המותג או של העובד עלתה מאוד בשנים האחרונות.
חברות רבות מגדילות תקציבים לפעילות השיווק החווייתי, עיריות ומועצות מקומיות הבינו את חשיבות מיתוג הערים בעזרת חוויות האירועים, ורווחת העובדים באירועים חשובה היום יותר מתמיד.
קורס ניהול והפקת אירועים הכרחי לכל מי שחולם לעסוק בתחום האירועים, קד"מ או הרווחה.
בארגונים בהם מבצעים פרויקטים חווייתיים באופן קבוע הופכים הידע והיכולת לראות את התמונה בשלמותה לחיוניים ביותרבהצלחת כל פרויקט.
מטרת הקורס להפקת אירועים:
להכשיר בצורה מקצועית מפיקים לכל הסוגי האירועים, פרטיים ומסחריים ציבוריים וממלכתיים, קטנים והמוניים ולהפגישם עם מגוון הספקים והיוצרים לאירועים.
בקורס יוצגו תבניות מקובלות לייזום, ניהול והפקת פרויקטים תוך שימת דגש על למידה חווייתית, שבה התרגול המעשי הוא חלק אינטגראלי מתהליך הלימוד.
נושאי הלימוד בקורס ניהול והפקת אירועים:
-
תורת ההפקה - מושגי יסוד, מהות הניהול, הפרוייקט וסוגיו
-
קונספקט אירוע, ליין אפ אומנותי, עיצוב אווירה ובחירת אמני במה ופעילויות שטח עפ"י קונספט
-
ניהול ושימור לקוחות עיצוב, בינוי, מיתוג לקוח בשטח ותפאורת שטח
-
חוזים, תקציבים, הנה"ח, ביטוח ספקים ולקוחות
-
תערוכות - Out door, In door, כנסים ומרכזי מבקרים
-
מופעים - במה (מוסיקה, הצגות ובימויים), מופעי רחוב, מופעי אווירה וזכויות יוצרים
-
ניהול משברים - בתהליך, בהקמות ובאירוע
-
סוגי אירועים - פרטיים, עסקיים, רווחה, ציבוריים, המוניים, פסטיבלים, אירועי חוצות ועוד.
-
הכנת פרזנטציה, שיקולים בבחירת לוקיישן מול לקוחות
-
שיווק ויח"צ של אירוע - בחירת אייטמים נכונים למטרה
-
פרסום 360 - טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט, גרילה ושתפ"ים
-
פעילויות קד"מ חווייתי - מתחמים באירועים, נקודות מכירה ויצירת זהות בין המותג לחוויה
-
גיוס חסויות - איך, כמה ולמה? תוכן שיווקי, חיבור בין מסך ושטח
-
רישוי וביטחות באירועים. בעלי תפקיד בשטח
המסלול פותח לבוגריו דלתות לאחד מעולמות ההפקה כגון:
-
הפקת אירועים פרטיים, עסקיים, אירועים המוניים, ציבוריים, בינלאומיים
-
פסטיבלים, ימיי כיף, מסיבות, ערבי גאלה
-
כנסים, ימי עיון, ימי גיבוש
-
תערוכות ומרכזי מבקרים
-
שיווק חווייתי, קד"מ שטח, קד"מ מדיה
או לאחת מנגזרות ההפקה כגון:
אינטרנט, מולטימדיה, תקשורת שיווקית, קריאיטיב, עיצוב, הפקה טכנית ועוד.