יסודות הארגון: ארגון פורמלי ולא פורמלי, תרשים הארגון, הגדרת תפקיד ותיאור העסק.
שיטות ניהול: טיילור, גילברט פאיול, ניהול לפי יעדים, ניהול לפי אילוצים (גולדרט), JIT + TQM.
ניהול פרוייקטים: PERT,ANT.
ניהול עובדים: הגורם האנושי בעבודה, פיתוח מנהיגות – המנהל כחונך, הערכת עובדים, תקשורת בינאישית, ניהול עבודת צוות- הנעת עובדים, מיהול משא ומתן, ניהול קונפליקטים, כתיבה ועריכה של הוראות עבודה,DJT.
מדידת עבודה: תרשים זרימה לעבודה,עץ מוצר וחישוב זמן התקן.
בקרת איכות: יסודות ועקרונות,אבטחת איכות וניתוח סיכונים H.A –C-C-P.
בטיחות וגיהות: סקר סיכונים בסביבות העבודה,בטיחות בעבודה,מניעת שריפות וכיבוי אש,פעילויות והתנהגות במצבי חירום.
דיווח: כתיבה טכני ו,עריכת דוחות.