תפנית בית הספר למנהלים

תפנית בית הספר למנהלים - מידע כללי

לימודי ההמשך של האוניברסיטה הפתוחה

צריכים עזרה?
המרכז הארצי לייעוץ והכוונה ללימודים
ilimudim, התקשרו ונעזור לכם למצוא פיתרון
הצג טלפון מוסד
ניהול השיווק והפרסום
תנאי רישום:
•12 שנות לימוד ומעלה - תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי
•ועדת קבלה


משך הלימודים:
200 שעות אקדמיות

תחומי לימוד:

כל פירמה בכל ענף ובכל מקום בעולם שואבת את החיוניות שלה מן הסביבה העסקית בה היא פועלת. ניהול השיווק של פירמה בשוק הישראלי הפך לתפקיד בכיר ומאתגר הדורש ידע נרחב, עיוני ומעשי, בצד יכולת אישית גבוהה לצורך אפיון ותכנון אסטרטגי של מהלכים ותכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן ולשם השגת מטרות הפירמה. בקורס זה יושם דגש מיוחד על ישימות והתנסות אישית של המשתתפים לשם הבנה והפנמה אפקטיבית של הידע.

הקורס מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים אלו  ואשר רוצים לרכוש ידע מקצועי וכלים יישומיים להצלחה בעבודתם המאתגרת והתחרותית.

מטרות הקורס :
הקניית ידע, טכניקות ואסטרטגיות בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, פרסום ומכירות.
חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות, מן המתקדמות ביותר בתחום השיווק, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.

נושאי לימוד עיקריים :
ניהול כללי : התפתחות התפיסות הניהוליות, סגנונות ניהול ומנהיגות, תרבות ארגונית, תכנון והצבת יעדים.
מבוא לשיווק : מהות השיווק ותפיסות שיווקיות מרכזיות, מושגי יסוד בשיווק, תיאוריות ומודלים מרכזיים כגון : ניתוח SWOT, PORTER, PEST, ניתוח ענפי.
אסטרטגיות שיווקיות : בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת, אסטרטגיות לכיסוי השוק כולל פילוח או בידול אסטרטגיות של מיצוב ואסטרטגיות המתייחסות למחזור חיי המוצר. מרכיבי התוכנית השיווקית ואופן כתיבתה.
מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים : הגדרת המוצר או השירות ועמידה על ההבדלים ביניהם, מודלים ניהוליים לאפיון מוצרים, כלים מודרניים לבניית תיק המוצרים של הפירמה. ערך המותג והחלטות המיתוג.
מדיניות מחירים : אסטרטגיות לבניית מדיניות מחירים תחרותית, ניתוח מצבי ביקוש בהתאם למדיניות המחירים של הפירמה.
מדיניות הפצה וערוצי שיווק : מודלים לבחירה מודולארית של אסטרטגית הפצה של הפירמה, ניתוח ובחירת ערוצי הפצה וקבלת החלטות.
מדיניות פרסום ותקשורת שיווקית : הצגת מודלים של תקשורת שיווקית משולבת לתכנון אסטרטגיית פרסום, תכנון תקציב מרכיבי התקשורת השיווקית תוך התמקדות בתקציב הפרסום, ניתוח
ובחירת ערוצי התקשורת, הכרת מודל יחסי הציבור והתרומה שלו לתמהיל התקשורת הנבחר של הפירמה.
התנהגות צרכנים : הגרומים הסביבתיים, התרבותיים והאישיים שמשפיעים ומעצבים את התנהגותו של הלקוח, הסבר התהליכים הפסיכולוגיים אותם עובר הצרכן במסגרת תהליך הרכישה, כולל הצגת מודלים של התנהגות.
מודיעין עסקי : מערכת המידע השיווקי, סוגי המידע הקיימים, מקורות המידע, שיטות לאיסוף המידע, ניתוח ערך המידע והכדאיות הכלכלית של איסוף מידע לפני קבלת ההחלטה השיווקית.
ניהול מוכרים ומכירות : כוח המכירה, אומנות המכירה, ניהול שיחות מכירה, טיפול בלקוחות "קשים" ומרגיזים, הפשרת התנגדויות, טכניקות לסגירת עסקה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, טריקים וגימיקים במהלך המשא ומתן או ניהול קונפליקטים.
שיווק בקונטקסט הבינלאומי : תכנון וניהול אסטרטגיות שיווק כלל עולמיות, החלטות על התכנית השיווקית ועל הארגון השיווקי הבינלאומי.
שיווק ומכירות בעולם האינטראקטיבי : התפתחות האינטרנט ומגמות עתידיות, התפתחות הפרסום באינטרנט, צורות פרסום עיקריות, קידום אתרים, קריאטיב, סקירת המדיה, עבודה מול לקוח.

הערות:
הקורס כולל הרצאות פרונטאליות, דיונים, משחקי תפקידים, ניתוח אירועים, הרצאות אורח, סדנאות מעשיות וצפייה בסרטים.

משך הקורס :
הקורס נלמד בהיקף של 200 שעות לימוד אקדמיות הכוללות כ 20 שעות פרויקט גמר.

הכרה אקדמית :
לעומדים בדרישות הקורס יוענקו 6 נקודות זכות במדעי החברה להמשך לימודים לקראת תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה.

הקורס נלמד כחלק מקורס מינהל עסקים.




*התכנים בעמוד זה מתעדכנים אחת לכמה חודשים

מוסדות לימוד נוספים בתחום שבחרת:

נמצאו 3 מוסדות לימוד ובהם 31 מסלולי לימוד
עיין ברשימת המוסדות האקדמיים בהם תרצה ללמוד. השאר פרטים ונציג המוסד המבוקש ייצור עמך קשר בהקדם:
תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית בחיפה
המקצועיות שלנו - הדרך שלך
כתובת: רח' העצמאות 65 (קמפוס הנמל) חיפה
רוצה שיתקשרו אליך?
קיימים 15 מסלולים
תוכנות גרפיות Photoshop ,InDesign ,Illustrator
לימודי חוץ - קורסי העשרה
איור
עיצוב תלת מימד
קורס עיצוב גרפי
עיצוב פנים
MAYA
צילום לפרסום ודוקומנטרי
קופירייטינג ופרסום
לימודי עיצוב משחקים - גיימינג
קורס פרסום ושיווק באינטרנט, סלולר ומדיה חברתית
פוסט פרודקשן
עיצוב אינטראקטיבי בפלאש
לימודי אנימציה
מכינה ללימודי קולנוע
המכללה המשותפת
מקצוע חזק לעתיד
כתובת: הנהלה ראשית – שד' ההסתדרות 68 (מול קניון לב המפרץ), קמפוס קריות – דרך עכו 165 (מול הקריון), מכללה ומרכז חינוך אזורי חיפה – שד' ההסתדרות 68 (מול קניון לב המפרץ), מכללה ומרכז חינוך אזורי נצרת – רחוב המחצבה, מכללה ומרכז חינוך אזורי סכנין, קמפוס כרמיאל – קניון כיכר העיר – קומה ב', מכללה ומרכז חינוך אזורי חדרה – רחוב הרצל 73, קמפוס נתניה – רחוב רזיאל 11 – מול היכל התרבות – קומה 3.
רוצה שיתקשרו אליך?
קיימים 12 מסלולים
עיצוב גרפי - הכנת תיק עבודות
משרד ממוחשב
עיצוב פנים
קורס סוכני ביטוח
התמחות בביטוח
מזכירה בכירה
התמחות רפואית
התמחות משפטית
הנהלת חשבונות סוג 1+2 כולל חשבשבת
מנהל עסקים
חשבי שכר
סייעות רופאי שיניים
תדמור
המתכון שלך להצלחה
כתובת: בזל 38, הרצליה פיתוח
רוצה שיתקשרו אליך?
קיימים 4 מסלולים
ניהול משק בהתמחות לשירותי בריאות
קורס בישול גורמה למסעדות
קורס קונדיטוריה
מגמת מנהל במלונאות ותיירות
בעמוד זה נמצאים 31 מסלולי לימוד בתחום , ב-3 מוסדות לימוד ברחבי הארץ. מעוניין ב אך מבולבל? לא יודע במה לבחור?
מלא פרטיך ונציג המוסד יצור עימך קשר בהקדם
שם מלא: דוא"ל:
טלפון נייד: עיר:
ת.ז:
סוג תואר:
אני מאשר את התקנון
צרו איתי קשר
פנייתך נשלחה
מבצע שליחה...
סגור