רקע
הפרסום הפוסט־מודרני שינה את פניו, וכולל היום מדיות מגוונות, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. הפרסום הוא כלי מרכזי במימוש מוצלח של תוכניות השיווק של ארגונים וחברות, והעיסוק בו כיום הוא מאתגר ומקצועי, ודורש ידע תיאורטי ומעשי רב. התמחות זו בפרסום נועדה לחשוף בפניכם את הפנים המגוונות של תחום זה, לסייע לכם לרכוש ידע תיאורטי רלבנטי, ולאמץ כלים מעשיים שיתרמו לעניין שלכם בתחום זה ולהתקדמותכם האישית בו. בקורס ילַמדו ויתַרגלו אנשי מקצוע מובילים בתחומי הפרסום המסורתי והאינטרנטי.
מטרות הקורס
• הקניית ידע בתחום הפרסום תוך שימת דגש בפרסום אינטרנטי
• הכרת המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים
• רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה
קהל היעד
הקורס מיועד לעוסקים בתחום הפרסום ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים בתחום זה, המעוניינים לרכוש ידע מקצועי ולהרחיב כישורים ואופקים שיסייעו להצלחה בעבודתם.
נושאי לימוד עיקריים
• ניהול הפרסום באינטרנט
• שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לפרסום
• קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשורת
• קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google
• מדידת יעילות הפרסום
• בניית תקציב הפרסום
• החלטות מסר
• קריירה בעולם הפרסום
• החלטות מדיה
• המסחר האלקטרוני
• יח"צ וטיפול בתקשורת משברית
שיטת הלימוד
הרצאות פרונטליות המשלבות חומר עיוני, ניתוח מסעי פרסום, צפייה בפרסומות רבות, וסדנה מעשית