ליבת כל ארגון עסקי הינה תחום המכירות. אנרגיה, זמן ומשאבים רבים מושקעים על מנת להשביח תחום זה שעשוי להבטיח הצלחה עסקית. התהפוכות המאפיינות את השוק העסקי מובילות ארגונים להכרה בצורך בפתרונות יצירתיים, ועם זאת אפקטיביים, ישימים וממוקדים, בתחום המכירות. שיפור ביצועים, השגת יעדים, ושימור לקוחות הופכים לאתגרים המרכזיים בתפקידם של אנשי המכירות.
מטרות הקורס
• הקניית ידע מקצועי בסביבה עסקית בתחום המכירות
• הקניית מיומנויות מכירה מעשיות ופיתוח תפיסה מכירתית אישית
קהל היעד
אנשי מכירות ועובדים בארגונים המבקשים לרכוש ידע ולחזק את מיומנויותיהם בתחום המכירות.
נושאי הלימוד העיקריים
נושאי הלימוד מושתתים על שני צירים מרכזיים:
ניהול עצמי: סגנונות תקשורת ליצירת תקשורת שכנועית, עולם המכירות, אינטליגנציה רגשית, תקשורת בינאישית, ניהול קונפליקטים, ניהול משא ומתן לסגירה, ניהול עצמי על־פי תוצאות, מיתוג עצמי, אומנות הפרזנטציה, ניהול זמן וממדי אפקטיביות ובקרה עצמית ניהול משימות/מכירות: מודל המכירה החדש, גיבוש תכנית עבודה, טיפול בהתנגדויות עבודה על־פי יעדים, שימור לקוחות, שירות מוכר